خدمات پس از فروش
جهت ثبت و پیگیری تیکت در سامانه ارائه پشتیبانی به مشتریانTicketing ،از طریق لینک زیر وارد شوید
شرکت مهندسین آژمان برای رضایت مشتریان خود در طی این چند سال تلاش کرده تا خدمات ویژه و منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه دهد و پس از خرید کالا تا حصول رضایت کامل مشتری با آنها همراهی کند.
خدمات پس از فروش مهندسین آژمان از جمله گارانتی محصولات و پشتیبانی استفاده از دستگاه ها و نرم افزار حضور و غیاب در طیف های مختلفی به مشتریان ارائه می شود و بخش پشتیبانی در شرکت مهندسین آژمان از طریق ابزارهای مختلفی از جمله تماس تلفنی، آموزش حضوری، چت آنلاین با مشتری و تیکیتینگ به بررسی مشکلات و سوالات شما می پردازد و در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان است.
شما از هر نقطه ای از کشور دستگاه حضور و غیاب رو بخرید نیروی اعزامی ما به محل شما میاد و دستگاه رو براتون نصب و راه اندازی میکنه .
تیم پشتیبانی آژمان آماده پاسخگوئی برای رفع مشکلات پیش آمده مشتریان است. پشتیبانی تلفنی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر و پنج شنبه از ساعت 8 صبح تا 1 ظهر است.
شاید براتون این سوال پیش بیاد که چجوری ممکنه با یه تماس تلفنی مشکلات نرم افزاریتون حل بشه؟
بخش پشتیبانی ما همون موقعی که دارین باهاشون تلفنی صحبت می کنین با نرم افزارهای ریموت مثل anydesk و MSTSC روی سیستم شما ریموت میشن و مشکل شما رو همون موقع براتون حل می کنن. شما هم با نگاه به مانیتور خودتون همه کارهایی که پشتیبان ما روی سیستم شما انجام میده رو میبینین و هم مشکلتون حل میشه هم یاد میگیرید که دفعه بعدی خودتون چجوری این مسأله رو حل کنین!!!
شرکت مهندسین آژمان کالا رو به هر نقطه ای که شما هستید ارسال می کنه .
شرکت مهندسین آژمان بر این باور است که کیفیت خدمات پس از فروش هر کالایی ارزش بالاتری نسبت به ارائه خود محصول دارد و رضایت مشتریان از هر چیزی برای شرکت مهم تر و بالاتر است. بنابراین شرکت مهندسین آژمان برای رسیدن به این مهم، تمام تلاش خود را می کند تا رضایت مشتریان را جلب کند.
دانلود فایل های کاربردی